مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم بوفون قهرمان اروپا باشد

امیدوارم بوفون قهرمان اروپا باشد

پاول ندود بازیکن سابق بیانکونری که اکنون در کنار تیم یوونتوس است و در باشگاه شغل مدیریتی دارد در مورد شرایط تیمی یووه در فصل موفق جاری و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان گفت .


فینال سال 2003 را در منچستر مقابل میلان از دست دادید ..

" آن زمان ناراحتی زیادی بخاطر این موضوع داشتم اما اکنون سعی می کنم که به آن فکر نکنم و از وضعیت فعلی خوشحال باشم. آن بُرهه می تواند دوران اوج زندگی ورزشی من باشد ، در آن فصل همه چیز بجز آن فینال که در آن شکست خوردیم خوب بود ، حالا امیدوارم که بعد از 12 سال تاریخ تکرار نشود "

حضور در کادر مدیریتی یووه ؟

" من نسبت به باشگاه شناخت کافی را داشتم . از زمانی که در تیم بودم در زمین احساساتم را بروز می دادم و حالا احساس مسئولیت بیشتری را به کل باشگاه حس می کنم "

" ما اصلا انتظار این را نداشتیم که به فینال برسیم، پیشرفت ما کاملا مشخص است و این هم نوعی پیروز است . البته ما لیاقت آن را داشتیم و تلاش زیادی کردیم و امیدوارم که بازیکنان تیم موفق باشند "

بسیاری شانس بارسلونا را بیشتر می دانند ..

" همه منتظر هستند که آن ها قهرمان شوند ، از نظر نگاه مردم بارسا شانس بیشتری از ما دارد اما باید این را در نظر گرفت که فشار هم برای پیروزی روی دوش آن ها است "

" اما ما هم تلاش زیادی کردیم تا به اینجا رسیده ایم. پس فکر می کنم که شانس ویژه ای برای قهرمانی داریم ، این دیدار فینال و تک بازی است و در واقع موفقیت در آن بستگی زیادی به شرایط بازیکنان در طول بازی دارد "

خط حمله هجومی معروف بارسا متشکل از مسی ، نیمار و سوارز ..

" بارسا خط حمله فوق العاده ای داد و باید گفت که توانایی هر کاری را دارند . البته ما هم در خط دفاع قدرتمند هستیم ولی در کل ، تنها بازیکنان خط حمله بارسا و یا دفاع ما نیستند که سرنوشت بازی را تعیین می کنند . بدنبال این هستیم که حریف را دچار مشکل کنیم و موقعیت های گل زیاد ایجاد کنیم "

با بوفون فینال را تجربه کردید، اکنون به عنوان هم تیمی سابق به او چه چیزی می گویید ؟

" بوفون فوق العاده است و با سنی که دارد هنوز هم شماره یک و یک دروازه بان در سطح و کلاس جهانی است. او تنها یک قهرمانی ِ اروپا در کارنامه ورزشی اش کم دارد که امیدوارم در فینال موفق باشد و به آن هم دست پیدا کند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: